Συνέντευξη με τον Δημήτριο Γαϊτάνη
Να αγαπάμε αδερφια και να ερωτευόμαστε. Η μόνη επαναστατική πράξη διαμαρτυρίας απο την αρχαιοτητα που στις μέρες μας εχουν βαλθεί να την εξαλείψουν ποικιλοτρόπος.
Σ.Γ: Καλησπέρα, Δημήτρη, πες μας, με τι ασχολείσαι και καταπιάνεσαι καλλιτεχνικά αυτό το καιρό;
Δ.Γ: Aυτό το καιρό βγήκαν 2 ταινίες μου μικρού μήκους. Μία συμπαραγωγή με Λεονάρντο Θίμο - ΚΟΜΠΙΝΑ ΓΙΑ 2 ΟΝΕΙΡΑ. και μία συμπαραγωγή με Μύριαμ Καλατζή. ΗΜΙΚΡΑΝΙΑ. Είμαι στούντιο τελειώνοντας την 6η συλλογή μου τραγουδιών, με γενικό τίτλο 50 ΔΡΟΜΟΙ. Τέλος του μηνώς θα χει πρεμιέρα η ταινία του Θόδωρου Κολοβού AΠΟΦΑΣΗ όπου έχω κάνει τη Μουσική επένδυση και τραγούδι τίτλων σε στίχους Νίκης Παπουλάκου κ ερμηνεία Mαριάνας Καστανίας, ενώ εγώ έχω γράψει τη μουσική κ χω κάνει τη μουσική παραγωγή στο MITSARASS MPEKOS STUDIO. Επίσης πριν λίγο καιρό κυκλοφόρησε το μουσικοποιητικό μας Έργο με Σταμάτη κ Χρήστο Γεωργούλη, ΤΙΜΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ. Επίσης βοηθάω στα γυρίσματα για τη νέα ταινία του Λεονάρντο Θίμο στη ταινία Η μελωδία του Διαστήματος σε ρολο, καμεραμαν και μοντερ και επίσης τελευτέα έπαιξα σε μία μουσική παραγωγή του Alexis Rummler.
Σ.Γ: Ακούμε συνεχώς για Βία. Ενδοοικογενειακή, Εργασιακή, Αθλητική, Καλλιτεχνική…Εσείς έχετε υποστεί κάποια μορφή βίας;
Δ.Γ: Σαν παιδί ένιωσα πολυ ενδοσχολική Βία Από Διάφορους δασκάλους και δε μιλάμε για τα επιτρεπόμενα της εποχής.. Θα θελα να κατονομάσω έναν διευθυντή Ιδιωτικού γυμνασίου - λυκειου οπου παρακολουθησα τη 1η κ 2ρα ταξη του γυμνασίου. Στο επώνυμο ονομαζόταν Ξάνθος και μου χε κάνει τη ζωή κόλαση σε καθημερινό επίπεδο... Μεγαλώνοντας κατάλαβα ότι ο άνθρωπος ήταν ανώμαλος διεστραμένος σαδιστής.. Τελευταία χρόνια δέχτηκα επίθεση από συμμορία ανηλίκων Ρομά με μαχαίρια και λοστούς , όμως κατάφερα να τους εξουδετερώσω και να τους τρέψω σε φυγή καθώς και πριν λίγους μήνες ένας Ναρκωμανής μου επιτέθηκε αναίτια στο δρόμο να με σφάξει, αλλα τον αντιμετώπισα και αυτόν και έφυγε τρέχοντας.
Σ Γ: Οι μέρες που ζούμε είναι δύσκολες, πώς όμως πιστεύετε ότι μπορεί η Τέχνη να τις κάνει καλύτερες;
Δ.Γ: Η λογοκρισία πλέον στη τέχνη εχει φτάσει να Θυμίζει μαύρες εποχές σχεδόν.. Οι καλλιτέχνες καλούνται πάλι μέσα απο συμβολικές φόρμες να εκφράσουν τη χυδαία πραγματικότητα που ζούμε, η αλλιώς να περιοριστούν στα αφηγήματα των κοινωνικών επιταγών όπως αυτά επιβάλονται, αλλάζοντας ονομασία σε ονόματα και ονοματίζοντας λανθασμένα διάφορες καταστάσεις, παλιά τακτική Δικτακτορικών καθεστότων.
Σ.Γ: Γιατί πιστεύετε ότι όλο και περισσότερος κόσμος επιλέγει τον χώρο της υποκριτικής;
Δ.Γ: Γιατί οι περισότεροι δε πάνε για την τεχνη την ίδια αλλα για διάφορα παράγωγα που μπορεί να προκύψουν απο αυτή. Οπως χρήμα, δόξα, αναγνωρισημότητα και βεβαια ανακαλύπτουν στη πορεία ότι αυτη ειναι μια τεράστια λανθασμένη αντίληψη, και ότι για να καταφέρεις ενα απο τα παραπανω πρέπει εκτός απο πολύ ταλαντούχος και πολύ εργατικός να σαι και τυχερός, εκτός αν έχεις ενα καράβι χρήματα για να τους πληρώνεις και να σε φτιάχνουν.
Σ.Γ: Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;
Δ.Γ: Όπως είπα πριν τελειώνω τον 6ο μου Δίσκο με τίτλο ΠΕΝΗΝΤΑ ΔΡΟΜΟΙ (Eπετειακός για τα 50 μου χρόνια στη Ζωή και θα ασχοληθώ με την προώθηση του, ενώ ετοιμαζω Ενα σεναριο για την επόμενη μεγαλου μηκους ταινία μου. Επίσης είμαι παράγωγος στο ιντερνετικό ραδιόφωνο οπου σε λιγες μέρες θα ρίξουμε αυλαία για τον 6ο κύκλο διακοπών και απο Οκτώβρη και παλι μαζι. Εκπομπη ΔΙΤΟΝΟ στο JOY-RADIO Άλλη Φάση.
Σ.Γ: Κλείνοντας, ποιο μήνυμα θέλετε να στείλετε στους αναγνώστες μας;
Δ.Γ: Να αγαπάμε αδερφια και να ερωτευόμαστε. Η μόνη επαναστατική πράξη διαμαρτυρίας απο την αρχαιοτητα που στις μέρες μας εχουν βαλθεί να την εξαλείψουν ποικιλοτρόπος.
Σ.Γ: Ευχαριστούμε πολύ, ευχόμαστε καλή επιτυχία.
Επιμέλεια κειμένων και παρουσίαση:
Σπύρος Γκόζης
Κινηματογραφική λέσχη Παύλου Παρασχάκη Καλοκαίρι 2024
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου